OptibacProbiotics | Politica de retur - OptibacProbiotics

Daca esti nemultumit de produsele cumparate de la optibac.ro si vrei sa renunti la cumparare poti sa aplici pentru procedura de retur a produselor in maxim 14 zile de la receptia acestora.
Dreptul de retur in termen de 14 zile este reglementat de Ordonanta 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.
Dreptul de retur in 14 zile se adreseaza clientilor care au achizitionat produse online de pe site-ul www.optibac.ro.
Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, în termen de 14 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.
Atentie! Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele comandate online si livrate prin curier.
Dreptul de renuntarea la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.
Dreptul de retragere (returnare) nu poate fi exercitat pentru produsele desigilate de catre consumator.
Termenul de 14 zile se calculeaza de la data la care produsele au fost receptionate de catre client.

Procedura de retur produse presupune urmatorii pasi:

1. Inregistrare cerere retur produse
Formularul de renuntare la contract poate fi descarcat de aici.
(1.1) Cumparatorul va trimite prin e-mail la adresa office@greennet.ro o cerere cu subiectul – Cerere retur
(1.2) In cadrul cererii se vor specifica:
– date cumparator: nume si prenume, adresa de e-mail folosita la inregistrare cont si plasare comanda online pe www.optibac.ro;
– numar factura si data emiterii facturii ce fac dovada achizitionarii produsului/produselor;
– cauzele/motivele care au dus la aplicarea procedurii de retur produs(e) (optional);
(1.3) La acest e-mail se vor atasa copii ale urmatoarelor documente: copie factura fiscala, aviz de insotire a marfii/AWB;
(1.4) Cererea de retur va fi aprobata si inregistrata in sistem doar daca datele mentionate conform pasului 2) sunt corecte si complete si daca indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumparate;
(1.5) In maxim 24-48 ore cumparatorul va primi un e-mail pentru a confirma procedura de retur.

2. Conditii de retur
Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, adica sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura sau consum, sa fie nedesfacut, respectiv sigilat.
Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor. In functie de starea produsului returnat, se va decide daca rambursarea poate fi acceptata.
3. Constatare si validare acceptare retur produs(e)
(3.1) Dupa sosirea produsului/produselor la furnizor, personalul calificat va verifica si constata daca pentru aceste produse primite se aplica procedura de retur. Verificarea si constatarea se face pe baza cererii de retur emisa de catre cumparator si a conditiilor obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumparate;
(3.2) Rezultatele finale constatate vor fi comunicate cumparatorului prin e-mail, in maxim 24-48 ore de la primirea produsului/produselor, acestea facand referire si la taxele speciale aplicate, daca este cazul, in procesul de retur produs(e);
(3.3) Pe baza rezultatelor comunicate, cumparatorul este obligat, prin e-mail, in a furniza acceptul sau observatiile cu privire la cele mentionate in rezultatele comunicate, in vederea continuarii procesului de retur produs(e).
Inlocuire produs
Pentru produsele cumparate care indeplinesc conditiile obligatorii de aplicare a procedurii de retur si presupun inlocuirea acestora, vanzatorul le va inlocui cu unele noi din modelul specificat in comanda initiala a cumparatorului. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs din aceeasi categorie de o valoare mai mare, cumparatorul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, cumparatorul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.
4. Costuri si taxe speciale pentru retur produs(e)
Costuri suportate de catre cumparator:
– Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul in care cumparatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 14 zile de la receptia produsului;
– Costurile pentru transportul de curierat pentru optiunea cumparatorului de a reexpedia produsul ce s-a constatat de catre vanzator ca nu indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura retur produs(e);
Costuri suportate de catre vanzator:
Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia la receptia produsului cumparatorul constata ca:
– Produs ce nu este conform cu specificatiile din oferta vanzatorului;
– Produs ce nu este conform specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului.
Rambursare sumelor
Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.

Nota:

1. Politica de retur produs(e) mentionata mai sus se aplica doar produselor comandate online pe www.optibac.ro ce au fost receptionate de catre cumparator persoana fizica in urma transportului prin curier;
2. Politica de retur produs(e) mentionata mai sus nu se aplica in cazul produselor comandate/cumparate din farmaciile in care sunt distribuite produsele Optibac;
3. Pentru produsele ale caror colete reprezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, cumparatorul este rugat sa refuze receptia lor;
4. Produsele comandate online pe www.optibac.ro sunt livrate numai in colet sigilat.